Noldu bıraktı mı terim ? Bence çok saçma, zaten milli takımın herşeyi bitmiş, Fatih Hoca cidden adamsa bu teklifi kabul etmez orada tüpçü olduğu sürece. Bence etmemeli, yakışmaz.
Yalnız Galatasarayı çok iyi karıştırdılar, helal olsun. Bu işin içine spor bakanından, başbakana kadar herkes var, Ünal Aysala ve Fatih Terime baskı yapıyorlar.