Konu
İlk Logo Çalışmam
20-08-2013, 22:43:59
#4
TcL
Merhaba arkadaşlar.İlk defa geçen gün photoshop da bişeyler öğrendim.Siz ps uzmanlarından ilk logo çalışmamı değerlendirmenizi rica ediyorum.Maskot yapmayı bilmediğim için logonun sol tarafındaki resim alıntıdır.