Merhaba arkadaşlar.İlk defa geçen gün photoshop da bişeyler öğrendim.Siz ps uzmanlarından ilk logo çalışmamı değerlendirmenizi rica ediyorum.Maskot yapmayı bilmediğim için logonun sol tarafındaki resim alıntıdır.