Aynen boş bir gruptur. Maç tribünde değil saha içinde heyecanlıysa izlenir. Avrupa maçlarını izleyin tavsiyem. Neden böyle yaptıklarıda beni bağlamaz onlarla alakam yok. Onlara sorsan gs liler ama takıma katkıları o yuhladıkları kadar yok. Ua gs nin sahibi mi? Beleş bilet vermeseler stada gelmeyen kimdi 5 yıl önce? Beleşci tayfası bunlar.
konu altında göbekten sallayıp duruyorsun
tarihi olan ve Cimbom için emek vermiş bir grup hakkında nahoş sözler sarfediyorsun
insanlara yok para vereyim zart zurt ediyorsun
atıp tutmanında bir adabı varsa eğer bunu da bilmiyorsun
o yüzden saha içinde heyecanlı izlenme durumuda izlenecek olan maçtır
siyasi söylemler değil.Siyasetin karıştırıllmadığı bir maçlarımız kalmıştı o da karıştı siz ve sizin gibi destekleyenler yüzünden.
Yazık.