Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş konuşma sen kendini ne sanıyorsan çek git deme densizliğini yapıyorsun. Sen çek git üste para vereyim.
uA densizlik yapıyor
ben maçın heyacanına bakarım diyorsun
diğer taraftarların yaptıklarını konuşuyorsun
siyasi söylemler ne zamandan beridir maç heyecanı içerisinde oldu ?
uA boş bir grup ya da topluluk değildir , atıp tutarken 2 kere düşünün bir kere yazın acaba neden böyle yaptılar diye ?