CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ultraslan grubu da ne sanıyor acaba kendilerini, zaten gıcık oluyordum iyice tiksindim.
Beleş bilet , beleş forma ve sınırsız yararlandıkları rant ile ordalar ..
yazık orda kandırılan gençlere


Kendilerini stadın ve Galatasarayın sahibi sanıyor.
Nickimin sonundaki ua dan utanıyorum ( öğrenci iken boşa emek harcamışız )

JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spora siyaseti alet etmeyelim arkadaşlar , güzel takımımız iyi oynuyor şükür iyide gidiyoruz yolumuza bakalım.
Siyaset karıştıran karıştırdı hocam , emre belezoğlu yapıyorsa , konyalı oyuncular yapıyorsa , GFB pankart açıyorsa , konyada bayrak hediye ediliyorsa , ua kendi taraftarını ıslıklıyorsa çokdan girmiş demekdir.


Ayrıca ua kimki 30bin kişiyi ıslıklıyor ufacık kale arkasından ??

Hani özgürlük ??