Konu
STSL 13/14 H:1 | Galatasaray - Gaziantepspor | 21.45 | 19 Ağustos
19-08-2013, 22:43:03
#3
AnSaNeRi
Şu rıdvanın yanlı yorumlarına uyuz oluyorum. Sarı kart pozisyonunda bariz gol şansı varmış atmalıymış.
Ayıpdır ya.
Top çok hızlı geliyor yanında 2.bir gslı var üstüne adam daha ceza yayında bile değil ayıp.
Bu kadar taraftara yorum yapılmaz.