Benim de sağ gözümde var ama parmak izi şeklinde değil de nokta şeklinde benimki. Burada yazdığınız gibi beyaz ya da açık renk bi yere bakınca acayip belli oluyor. Kitap falan okurken inanılmaz derecede rahatsız ediyor beni.

2 yıl önce bi tanıdık Gözlük satan bi optikci abiye sormuştum belki bilgisi vardır diye. Gözünde ölü piksel var hemen git kör olabilirsin gibi çok acı bi şey söyledi. Doktora ertesi gün randevu aldım ama o günün nasip geçtiğini bir ben bir Allah biliyor. Neyse doktora gittim. Böyle böyle bir durum var şu şu optikci bana böyle dedi size yönlendirdi dedim. Bendeki telaşı ve korkuyu sezdi doktor. Gözümü inceledi makineyle. Ciddi bişey yok, bunun ismi bilmem ne dedi şu an hatırlamıyorum. O noktada su kaybı mı ne varmış. Darbe aldıysan olur bu falan dedi. Optikcilere bişey sorup da moralini bozma onlar sadece teknik eğitim alıyorlar böyle şeylerden anlamazlar dedi. Geçmez mi diye sordum yıllar sonra geçebilir cevabını verdi. Bu arada bende de 6-7 yıldır var bu nokta.

Mobil cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi. Yazım ve harf hatasını mazur görünüz.