Davout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslına bakarsanız asıl emek hırsızlığı illagal müzik, film vs. siteleri açmak. Ama dinlemiyoruz işte. Mesela benim de bir müzik sitem var. O yüzden sesimizi çıkarmaya hakkımız yok. Asıl emek onların.
tamam dediğiniz doğru ama bunu yapanlarda emek harcıyor para kazanıyor.bu kadar insanları sıkmanın anlamı yokki.millet sokağa çıkıp hırsızlık yapıp adam öldurunce suc oluyor.İnsanları bu kadar sıkmanın anlamı yok bence