MertcanGolyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam madem öyle neden örnek istiyosun tabi beğenmemene saygı duyarım ama madem ddiyosun itrade berbat senle çalışamam bizi boşu boşuna neden ugraştırıyorsun onu anlamadım
Arkadaş haklı. Bu nasıl üslup böyle?
Ticaret geçmişini beğenmediysen hiç baştan arkadaşı uğraştırmıcaksın. Emeğe saygınız olsun biraz.