emmrecan784 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnnova 125 derim kesinlikle. Honda kalitesi ile cimrilikte sınır tanımayan motoru vardır. Ayrıca ikinci elde seni üzmez çünkü çoğunlukla alıcısı bulunur. Kaliteli olduğundan seni yıllarca götürür. Full depo 130-150 km gidersin 100km hızı da rahat bulursun. Ah bak yine depreşti anılarım İnnova ilanlarına bakasım geldi
ggzl yorumunuz için tşk ederim