İnnova 125 derim kesinlikle. Honda kalitesi ile cimrilikte sınır tanımayan motoru vardır. Ayrıca ikinci elde seni üzmez çünkü çoğunlukla alıcısı bulunur. Kaliteli olduğundan seni yıllarca götürür. Full depo 130-150 km gidersin 100km hızı da rahat bulursun. Ah bak yine depreşti anılarım

İnnova ilanlarına bakasım geldi
ggzl yorumunuz için tşk ederim