cehago adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar siz karıştırıyorsunuz sanırım. Verdiğiniz bot ile benim botumun bir alakası yok.

Bunu paylaşan kişi konusunda databilime bakarak yaptım demiş. Sadece youtube ve dailymotion botları mevcut.


Tema zaten bootstrap'ın ücretsiz bir teması.

Satın alanlara sunucu kurulumu ve satış sonrasında destek verilecektir. Bir bot patladı diye sizden 20 lira alacak halim yok. Bot başı 3 tl 5 tl gibi masraflar olur. Genellikle ücretsiz olur.
İp adresi askıya alındı lütfen ilgilenir misin.. Bir türlü ulaşamıyorum size.. ?? Forumları geziyorsunuz konulara bakıyorsunuz.. Özel mesajlara bakıyorsunuz ama dönüş yapmıyorsunuz.. Beklemedeyim..

Edit: Kendisine ulaştım.. Sorunum halledilecek..