gördüğüm kadarı ile hiçbiri profesyonel olmamış bazılarında emek var ama çoğu internetden bulunup paitten enler yazılmış logolar. @Mobil.im arkadaş geçmiş olsun 500 tl bunlardan birine gidecek
Sayın Tolga KSR, yarışma konusu içerisinde yarışma süresi bitene kadar yorum yapma hakkı Yarışmayı Yapan kişiye aittir. Kategori kurallarına bakarsanız aşağıdaki maddeyi görürsünüz.
Alıntı
Çalışmalar hakkında yorum sadece yarışma sahibinden beklenir. Kişilere ve/veya çalışmalarına yapabileceğiniz tek yorum mesajın altındaki Like tuşuyla sınırlıdır. Çok beğendinizi, tavsiyelerinizi özel mesajı kullanarak belirtiniz.
Ayrıca yorum içerisinde tasarım yapan arkadaşları(buna bende dahilim) aşağılayıcı bir biçimde "geçmiş olsun", "bunlardan birine gidecek", "hiçbiri profesyonel olmamış" tarzında kelime grupları kullanmışsınız. Sizi bu üslubunuzdan dolayı kınıyorum.
Amacım konuyu çekmek değildir bu nedenle bu konu hakkında son yazılmış mesajımdır. Yarışmayı düzenleyen arkadaşımız için umarım ki sevdiği / seveceği tasarımı bulabilir.