Benim adıma açmadılar velimin adına açık şuan , beni de Allah geçinden velim vefat ederse mirasçı olarak beni yazdılar anlata bildim mi acaba
Dediğin gibiyse olayın aslında seninle alakası yok.
Annen ya da babana BES yapmışlar, en az 10 yıl boyunca BES'e primlerini öder ve 56 yaşına gelirse bir miktar toplu para alabilir ya da bir süre aylık ödeme alabilir; böyle yaparsa sistemden avantajlı da çıkar.