kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
antivirüslerden kaçırma yöntemleri olmasa(stub,enc,olly) bi tamam iyi hoşta en kralı bile olsa gene virüs yeniyor.

ama Kaspersky kullanıyorum virüs yedik mi bilinmez
Onlarla da kısmen atlatılabiliyor %100 Fud'lanırsa altatılabiliyor elbette ama Emre Tınaztepe'ye bunu sormuştum. Bir göz atın okuyun derim