bitti
bir gs li olarak keşke aykut kalsaydı adam turnuva takımı yaratmıştı ama gelen gideni aratır. şuan ki tavsiyem eleştirmeyin daha erken aykut ta da böyle oldu. eleştirdiniz adam sonunda neler neler yaptı. bekleyelim görelim. hakkımızda hayırlısı.