Tapatalktan girdiğimden fiyat göremiyorum. Ne kadar?
fiyat 60 tl dostum.
aldık diyelim yapabilecek miyiz?
evet dostum çok basit zaten 5-10 dakika pratik yaptınızmı yeterli
hocam bır de kendınız bı vıdeo ceksenız cok guzel olur :d belkı ben de alırım
kendim çekecektim ama hazır çekilmiş var diye uğraşmadım
en dip not: ben daha iyi yapıyorum
ilginç
Bu ilizyonu ürünün yaptığından emin misiniz ? Burdan daha çok adam yapıyor gibi gözüküyorda
ürün olmadan adam adam olmadan ürün bir işe yaramaz
Serdar ağbime her türlü kefilim. İçiniz rahat olsun ödeme konusunda.
Hayırlı satışlar.
saol kardeşim.
Hocam biz nasıl yapaçağız bunları
ürünü aldığınızda zaten anlayacaksınız dediğim gibi 5-10 dakika pratik yapmanız yeterli isterseniz telefondanda kısaca anlatırım ama aldığınızda gerek duymazsınız.