pm ler gönderildi
O değilde harbi çok meraklı milletiz , hadi meraklısınız anladım attığım pm e teşşekür etmek zor olmasa gerek
Bence p.m ile değil telefonla hatta geçenlerde bir konuda gördüm 5 TL kapora karşılığı özel mesaj atan vardı

Yoksa kurtulamazsınız