13 yıl önce bugün saat 03.42'de meydana gelen ve sadece 45 saniye süren felaketin ardından kaybettiğimiz 17 bin vatandaşımızın ölüm yıl dönümü. O gün belki orada bir yakınımı kaybetmedim ya da orada bulunmadım ama.. İzlediğim her videoda o acıyı bizde yaşadık..
Söylenecek çok şey var ama.. Olmuyor işte..
Yakınını kaybeden herkesin, hepimizin başı sağ olsun..