hocam selam her yukledıgım yayında üçüncü taraf eşleniği çıkıyor normalde yayınları sımple tv ile çekiyorum yine aynı sorun cıkıyor.
birde adsense inceleniyor yazısı kalkmıyor neden adsense o yayını kabul etmıyor ?
cevaplarsanız sevinirim
şimdiden çok teşekkür ederim
3. taraf uyarısı hem ses, hem görüntü için verilebilir, neye göre veriyor diyorsanız ilk yükleyicisi siz olmadığınız için spama düşüyor ve o uyarı çıkıyor. Bendi videolarınızda bile bu uyarı ile karşılaşabilirsiniz, neye göre bu uyarılar tam belli değil.
Şüphe duyduğu videolarda reklamı çıkartmayabiliyor, hepsinde uyarı veriyorsa zamana bırakın.
Hocam çok teşekkür ederim altın değerinde verdiğiniz bilgiler,nitche hususunda biraz daha yardımcı olurmusunuz? nitche çeşitlendirmesini daha fazla nasıl yapabiliriz?
Kapsamlı bir e-book hazırlıyoruz, yakında bütün sorularınıza cevap bulacaksınız.