Yoastı kurdum ama çok karışık. Fazla birşey anlamıyorum.
Daha önce hep all in one seo kullanıyordum o yüzden o daha kolay gibi.
Aynen yukarıda da dediğim gibi all in one daha genel kullanıcılara hitap ediyor. Site yeni zaten değiştir hocam o halde daha rahat edeceksen