sadece Türk Telekom hat olursa, kocaman bir balon,

alternatif taşıyıcılardan Avrupa'ya erişim sağlayabilir ise olay olur.

Olayın yurtdışı ile rekabet aşamasına gelebilmesi ise imkansız.

Gördüğüm üzere hiçbir şirketin hetzner olma planı yok.

Neticede bu da gelir bu da geçer.