25 inde çekmek istediğim para hala hesabıma yatmadı. misliyi bıraktım ödeme almadan oleye devam. ama hala mislide x.xxx ödemem war..

toplu bi mesaj atsak tehdit etsek işte şu kadar spor ve futbol forumda negatif reklam yapıcaz hakkınızda die ??? işe yarar mı ki ?
Malesef işe yarayacağını sanmıyorum abi ben
Hep aynı teraneler.
1000 lira yalan olacak bu gidişle baksanıza