Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hasanhuseyinlif@gmail.com

Sanırım yeni bir sürüm çıkmış o sürümü pm atabilir misiniz ?

Teşekkürler...
En son sürüm v4.1.2

Sanırım v4.1.2 kullanıyorsunuz?

v4.1.3 için hazırlık yapıyoruz.

Haftaya yazılım ve veritabanı bazında büyük bir güncelleştirme yapacağız.