Zaten mal getiren adam asla cin sitesinden siparis vermez.Örnek beatbox benim açtıgım konuda ne zaman ben r10 a eklemiştim.O dönemde pek güncel değildi ama o dönemde 5.000 tane getirdik şuanda beatbox piyasada yok
biz cin den malı alırken 5.5 $ iken cin sitelerinde 18 $ aynı mal.artık düşünün siz cin sitelerine bakmayın onlarda aracıdırlar kendi karını üstüne ekleyip satiyorlar.