yaylaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hite bakıyor, yok yeni gmail olmaz. Nereden çıkıyor bunlar?

Bir ben mi sıkıntı çekmedim şu adsense başvurusundan. Açın bir tane blogspot yapın başvuruyu.
Olmaz demiyorum olur ama ömrü kısa oluyor genelde.Çünkü yeni gmaille açtığım adsenselerin %90 ı banlandı ama aynı sitelerle eski adsenselerim hala ayakta.Kimse bu konular hakkında kesin görüş belirtemez.Hiçbirimiz google çalışanı değiliz.Sadece varsayımlar üzerine konuşuyoruz.Ben bu adsenseyi 8 yıldır kullanıyorum deneyimlerin bir çok kişiden daha fazla emin olun.Günlük hayata bile uyarlarsanız sen 10 yıllık arkadaşına mı güvenirsin yeni arkadaş olduğun kişiye mi ? Emin olun google'ın öyle basit bir sistemi yok.