Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
algoritmanın google'da cıkardığı konusunda hepimiz hemfikiriz fakat öyle 50-60 +1 ile biryerlere varılmaz.

ki zaten amacı, arkadaş çeveresi için.

misal

benim adım A
Arkadaşımın adı B
Arkadaşımın arkadaşı C
Benim paylaşımımı arkadaşım +'larsa, onun arkadaşı olan C sıralamada daha çok görüyor.

yani demek istediğim bu tarz bi sistemle anca kendi aranızda dönersiniz. AddMeFast felan var, ordan fazla çekin misal 1000,2000 gibi. sıralamada daha garanti olursunuz..
Robot ve programla yapılan herşeyi Google tespit ediyor.Benim sitelerimden biri filtrede bu yüzden.Ben Addmefast gibi programlara karşıyım.Bunun manuel dönmesi daha iyi.Güzel konu olursa neden paylaşılmasın.