Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yılın ücreti birden kesilir mi Yada şöyle birşey yapabilir miyiz;

Adsense parası yatınca ben direk internet bankacılığında başka bir hesabıma eft yapsam sorun olurmu? Çükü 2 ay önce para yattığı an bankamatiğe gidip çekmiştim ve 55 tl kesmemişti. Belki 1 gün dursa keserdi ama yatığı gün çektim.


He keserse de ben ayın 1'de kayıt yaptıracağım. Kayıttan öğrenci belgesi alsam gelsem alabilirmiyim o parayı
Alırsın hatta daha önce kesilen paralarıda alabilirsin.Bırak kessinler sıkıntı olmaz.Zaten geri veriyorlar.