Ram slotunu değiştirip tekrar deneyin, bana ram hatası gibi geldi.
Evet öyle yaptım yine olmadı sonra biostan satadan ide mode a aldım şimdi açılıyor masaüstü geliyor ama 2. Sefer oldu durup dururken restart atıyor...
Sanırım elime yüzüme bulaştırdım :/