Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben note 2 yada s4 düşünüyorum. Normalde iphone kullanıyorum fakat 5 yada 4s alacak kadar bütcem yok. Birazda büyük ekran lazım . Note 2 öncelikli tercihim (benim açımdan )
Sanalsaray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung Galaxy S4 ara sıra kastırıyor
ios 7 ninde göz kamaştıracak bir özelliği yok + ota bka kapanıyor.
S4 çift işlemci, ram, kamera megapikseli, dahili hafıza bakımından Note2'yi solluyor, Note2 de batarya dayanıklılık süresi ve ekran bakımından S4'ü solluyor demek istesem de Note2'de ekran büyüdüğü için S4'deki kadar net bir görüntü alınamıyor. Onun dışında birinden biri tercih edilebilir, sanırım ben S4 alacağım o da almışken son model olsun diye sanırım.