hakareti eden sensın beni kendi içine çeken de sensin. Laf yapma o yuzden. Mesajının devamını okumadım son olarak soyleyecegım sudur. Ben buraya savundugum konu hakkında detay yazarsam o nicki banlatacakmısın? uyar mı sana? uyarsa yazacagım. ardından da konu açacaksın.