Arkadaşlar anlatamadım sanırım. Demek istediğim, izlediğim bir video var sonuna kadar izledim bitti ve tekrar izlemek istiyorum. Replay tuşuna bastığım zaman videoyu komple baştan yüklesin istemiyorum yani o videonun ilerlemesini sağlayan gri çubuk hep dolu şekilde kalacak ve neti tüketmeyecek? Anlatabilmişimdir umarım