Arkadaşlar bu reklamcıları kesinlikle tasvip etmiyorum. SAAT 20:00 DE REKLAM ALINACAKTI 19:50 DE ödemesi yapıldı. 7 ağustos cuma günü tüm skype yazışmaları da mevcuttur. 20:12 de yayına aldılar. neden benim 10-15 dkam yeniyor dediğimde reklam banka onayını kontrol etmeden almıyoruz dediler. saat 21:00 de de başka reklamı yayına aldılar. ve inanın beğeni sayısı sadece 150-250 sayfa beğenisi geldi. zaten 5 milyona ulaşıyor denilen reklamlara da kanmayın ve çekimle organik olmadan yapılan sayfalarda kaç tane sayfaları olursa olsun birbirine benzer üyeleri var. reklam alır verirken bunlara çok dikkat edin. İnsanları aldatan ve mağdur eden bizden değildir. ve istediğiniz yere şikayet edin diye skype'dan kahkaha gülücüğü gönderiyorlar. Lütfen paralarınızı heba etmeyin.
Tüm bunlara ilaveten kendi yaptıkları bu hatalara rağmen, düzenli ticaret yapmak yerine benim reklamımı engellemeleri bir tarafa sanki biz suçluymuşuz gibi bizi konuyu sabote etmekle ilgili olarak bildirimde bulunduklarını ifade ettiler. Ancak şu unutulmasın ki kimse r10 da kimseyi aldatmamalı ve yanlış iş yapmamalıdır.