kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
24 Ağustos Cumartesi etkinliğimize bekleriz https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...abahliyor.html
Konunuzu gördüm ama büyük ihtimal İstanbulda olacağım şahsen üzüldüm keşke gelebilsem