Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avrupa Yakası'nın tüm bölümlerini izlemenizi öneririm. Ağlatır ama gülmekten.
en sevmediğim dizilerden biri ...
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlerleyen bölümler sıkabiliyor ama. Sürekli aynı konu etrafında dönüp duruyorlar. Yinede severek izlediğim dizilerden birisi.
7.bölümdeyim gayet iyi ilerliyor
MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yabancı dizileri tavsiye ederim.
Türk dizilerini hallettik birde yabancı kaldı