Avrupa Yakası'nın tüm bölümlerini izlemenizi öneririm. Ağlatır ama gülmekten.
en sevmediğim dizilerden biri ...
İlerleyen bölümler sıkabiliyor ama. Sürekli aynı konu etrafında dönüp duruyorlar. Yinede severek izlediğim dizilerden birisi.
7.bölümdeyim gayet iyi ilerliyor
Yabancı dizileri tavsiye ederim.
Türk dizilerini hallettik birde yabancı kaldı