Selçuklu daha büyük
hayırlı olsun.
Teşekkürler, evet nüfus ve yüzölçümü olarak en büyük Meram değil.

) meram ömrümü yedi

)) askerlik için bulunmuştum

)2007-2008 birliğim orası idi merkez ordu evindeydim

) güzel yer meram hayırlı olsun
Teşekkürler, neyse bitmiş askerliğiniz
Güzel domain güzel proje. haberleri kendiniz yaparsaniz güzel iş yapar
Teşekkürler. Haberler için çeşitli kaynaklarla görüşüyoruz, bir kısmını kendimiz yapacağız. Şu anda internetteki sitelerden derliyoruz.