Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selçuklu daha büyük


hayırlı olsun.
Teşekkürler, evet nüfus ve yüzölçümü olarak en büyük Meram değil.

cotanaklar1967 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) meram ömrümü yedi )) askerlik için bulunmuştum )2007-2008 birliğim orası idi merkez ordu evindeydim ) güzel yer meram hayırlı olsun
Teşekkürler, neyse bitmiş askerliğiniz
bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel domain güzel proje. haberleri kendiniz yaparsaniz güzel iş yapar
Teşekkürler. Haberler için çeşitli kaynaklarla görüşüyoruz, bir kısmını kendimiz yapacağız. Şu anda internetteki sitelerden derliyoruz.