detaylarda kaybolmamak, tabloya daha geriden bakmak lazım.
Gayet profesyonelce ilerliyorlar, imrenmediğimi söyleyemem.
disiplinlerini kaybetmez, ekiplerinin parçalanmasına izin vermezlerse
bir iki yıl içinde çok ciddi bir güç haline geleceklerdir.


(bir sürü kazan var ve her kazan bir ülkeye ait, ve hepsinin başında bir nöbetçi zebani)
2 zebani konuşuyorlar;

- Şuradaki kazanın başındaki nöbetçi nerede
- Hani hangisi?

- Ya görmüyor musun, şuradaki işte.
- Haaa, o mu. O Türkler'in kazanı.

- E onların ne özelliği varda nöbetçi yok başında
- Ya, içeriden biri çıkmak isterse, alttan başka biri çekiyor onu içeri, o yüzden nöbetçiye gerek görmedik.


Diyeceğim o ki;
Pahalıysa pahalı, kötüyse kötü. Kişisel görüştür, herkes saygı duyar.
İyiyi yayalım, kötüler bize kalsın.
Kötü/yanlış olduğunu düşündüğümüz bir şey varsa bile, üslup üslüp üslüp

Saygılarımla
.