GS = Vasattı
FB = Kötüydü
Sonuç : Kötünün iyisi olan vasat kazandıran aç 11 - 11 devam etseydi ne olurdu bilinmez. Ama Hakem ve ATV spikeri daha kötüydü tabi.
Benim gördüğüm Fenerbahçe'nin hem vasat hem kötü oluşu. Bunun sebebi sadece Galatasaray. Mac'in 11-11 devam etmesi birşey değiştirmezdi. Fenerbahçe atak yapamadı yarı sahadan çıkamadı ve agresif oynadı. E haliyle kırmızı kart kaçınılmaz oldu.