Noindexle ilgili net bişey diyemem ama bu sayfayı dizine alma demek değer verir mi size veremezmi netleştiremiyorum. Bir diğer hususa gelelim benzerlik ilkesini iyi kurmalısınız. Ben mesela daha önceki çalışmalarda kelime türevleri geçiriyordum ama içerik genel oranda spin vs idi google , zon zamanlarda bu şekilde yaptığım backlinkleri bile (50 , 100 vs 1000) farklı anchorda bile etsem no followda kassam do followda kazsam değer vermiyor - veriyor hep böyle.

Demem o ki farklı anchor ; benzer sayfalar ; vs de yapsanız devamlı aynı düzeyde giden yapıyı google algılayabiliyor. En hızlı örnek şunu diye bilirim. yapın bir mesela 100 siteden böyle bir çalışma 100de aynı anda indexletin 24 saat vs geçtikden sonra - veriyor.

Not:sadece kendi denediğim tecrübelerimdir. Herkesde belki farklılık gösterebilir.