NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben haftalık ortalama 30-40 liralık kupon yapıyorum Ve hala göndermiyorlar. Burada ben mahkemeye versem haklı çıkarım çünkü aktif olarak kupon yapıyorum.
İlginç ben sizden çok daha az oynayarak alabiliyorum.Size tavsiyem örneğin haftada 20 liralık 2 kupon yapmanız yerine 2şer 3er liralık 6-7 kupon yapmanız olacak.(örneğin hergün 2 liralk 1 kupon) O şekilde daha aktif kullanıcı olduğunuzu anlamış olacaklar ve yatırmamaları için gerekçeleri ortadan kalkacaktır.İlk başlarda bana da aynısını 1-2 kez yapmışlardı sonra çağrı merkezlerine telefon edip oradaki yetkiliye durumu tatlı-sert bir şekilde anlattım ''Ben aktif üyenizim hemen hergün ufak da olsa kupon yapıyorum paramı neden zamanında yatırmıyorsunuz '' şeklinde bir tepki verince işi düzelttiler ve o günden beri hiç sorun çıkartmadan direk ödemeler alıyorum hem de bazen büyük meblağlar dahil ...