yok böyle maç 11-11 oynasak varya bruno yemeyeydin varya sen.

Aferin.

fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine mi hakem en temiz maçlardan biriydi. güzel oldu güzel

hakemle kazanmışız hahdahsjdhasdhja. cevap vermicem boşuna alıntılama.
hakem temizmiydi Amrabat ve melo diyorum susuyorum alıntıladım bu arada :d