Konu
TFF Süper Kupa | Galatasaray - Fenerbahçe | 20.30 | 11 Ağustos | ATV
11-08-2013, 21:27:39
#3
selimkajmer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mert Allah nazarlardan korusun. Çok iyi şuana kadar.
Orta saha da top yapmamız gerekiyor. Bir de M.Topuz daha iyi oynamalı artık