Avni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray kasmadan yener gibi görünüyor.Kadro kalitesi farkı ortada.
Ay sonu cas'ta kararını verdiği zaman fenerbahçe iyice dağılabilir.
Önümüzde ki 20 gün kritik.Bekleyip görelim
Maç hakkında yazacaksan yaz yazmayacaksan ne geliyorsun arkadaş ? Süper kupadan girip cas a bağlamak ne oluyor tav oluyorum sizin gibi insanlara


Forumdaki gsli arkadaşta az önce telefondan mesaj atıyor bayrağınızı ele geçirdik diye 2dk araştırdık dışarıdan kendi paralarıyla Fenerbahçe bayrağı alıp şereften namustan bahsediyorlar.

Maç başlamadan gerildim ya la