Lisanslı olarak script dağıtımına başlanılacaktır. Bu sektör bu şekilde aylık ücretler karşılığında bitmek üzere. Çünkü birileri insanların hesaplarını çalıyor. Buda birilerine vebal oluyor.
Lisanslı dağıtım kurulum ve yükleme sunucuları konularında yardımcı olunacaktır.
Fiyatlar tam olarak netleşmemiştir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:26:47 -->-> Daha önceki mesaj 19:12:16 --
Lisanslı dağıtım konusu:
https://www.r10.net/youtube/1101198-y...0-a-50-tl.html