Genellikle stresten oluyor evet. Ben kendiliğimden "Bioblas" markasını bulup kullanmaya başladım pek bir beklentim yoktu. Ama gerçekten etkisini gösterdi, dökülme epey azaldı. Hem de normal bir şampuan fiyatına. Bence deneyebilirsiniz..