AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Testi falan yok hocam bu isin, bana kendime oldu bu olay. Belki bundan 7-8 sene once bi siteden dolayi banlandim, o gun bu gun ne kakadar hesap actiysam aninda buldular. Hatta forumlarinda bazen karsi ciktim ben o degilim falan diye, adamlar oteki hesabimdan mesajlarima ulasip resmen yazim hatalarindan uslubumdan vb. ben oldugumu bile buldular.

Buluyolar yani rahat ol. Istersen kendin test edersin.
ben babamın adına açtım. yıllardır kazanıyor. bulamadılar bunu da ilk defa duyuyorum. CIA mi adsense sen de biraz abarttın