inceleco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin adına üzüldüm kardeşim ama telif konusunda youtube biliyorsun çok gaddar. Senin telif hakkı olan bir içeriği yüklemen zaten hesabının tamamen silinmesine yeter de artar bile. Bu tür riskleri aldıktan sonra yine de bu işin üzerine gidip bir yerlere varabilmeniz çok zor. Youtube işi artık kısa süreli, güvensiz bir ekmek kapısı oldu.

Tekrardan geçmiş olsun
Teşekkür ederim öncelikle.

Kullanma iznimin olduğu videoya bile telif atıldı.

Karşı bildirimde bulundum anında ama youtube kabul etmedi.

Ben işin mahkemeye taşınması taraftarıyım ama youtube o kadar değersiz görüyorki bizi, Karşı bildirimlerimizi bile tınlamıyor. En son ingilizce metinle karşı bildirimde tekrar bulundum. Bakalım oda reddedilecekmi.