Merhabalar ben sistemde yetkili değilim konudada belirttiğim gibi sistemde yetkili olan Ali bey'e teşekkür maksatlı r10'dan satış yapıyorum kendisi r10'da var fakat pek aktif değil.
Ben size sadece %10 luk indirim çeki sunuyorum.
Dilerseniz sorularınızı özel mesaj ile sorabilirsiniz.
hocam ben sistemle ilgili bir kaç soru soracaktım çalışma sistemi ile ilgili sizde bilgi verebilirsiniz çok zor sormucam