Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ben sistemde yetkili değilim konudada belirttiğim gibi sistemde yetkili olan Ali bey'e teşekkür maksatlı r10'dan satış yapıyorum kendisi r10'da var fakat pek aktif değil.

Ben size sadece %10 luk indirim çeki sunuyorum.

Dilerseniz sorularınızı özel mesaj ile sorabilirsiniz.
hocam ben sistemle ilgili bir kaç soru soracaktım çalışma sistemi ile ilgili sizde bilgi verebilirsiniz çok zor sormucam