Bir bilmişlik yok yorumumda? Ben size doğruları söylüyorum. İşinize gelmiyor tabi hemen üste çıkmaya çalışıyorsunuz
Başarılar size.
Üste çıkma diye birşey yok öylebir ego problemim yok sadece lütfen yorumlarınızı düşmana yapar gibi sert ve net birşekilde yapmamanızı istemem .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:31:51 -->-> Daha önceki mesaj 17:24:41 --
hocam projenin aynısı Türkiye de var zaten tutmuş denemez iyi melek yatırımcılar kurumsal kimlik vs. arkadaşın dediği gibi güven lazım..
Türkiyedeki proje ProjemeFon.com bakın isterseniz
Evet bu siteyi görmüştüm ama ben şunun arkasındayım . Bir projenin tutması sizin projeye olan güveniniz hedefiniz ve proje üzerinde nekadar çalıştığınız önemli . Proje tutmuyorsa illaki bir nedeni vardır insanlara ulaşamamıştır. Reklamı sağlayamamıştır. Bu tarz projeleri insanların egoları üzerine kurmazsanız hiçbirşey kazanamazsınız.Hedefi Kişinin yaptığı yardımı sosyal ağlarda paylaşmasına odaklayıp kullanıcının egosunu okşarsanız kazanırsınız. Suanda kullandığımız bütün sosyal araçlar aslında hiçbirine gerek yoktu halada yok ama seninde benimde içimizde saklayamadığımız ufak egolarımız var bunları bu tarz araçlarda ortaya çıkartabiliriz. Dediğim gibi projenin daha önce yapılmış yada Projenin tutup tutmayacağı hakkında konuşmayalım öncelikle ben tutturum diyen varmıdır onu konuşalım ben kendime güveniyorum varmı kendine güvenen . PM atsın