Dt.Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de o sıra başka biri bilet almıştır o yüzden de bilet fiyatı artmış olabilir ama kendinden dolayı artmış olma olsalığı yüksek Mert.
Hizmet bedeli vergi gibi bişeydir heralde ben hiç merak etmedim.

Pegasus sürekli kampanyalar yapıyor, üye ol ve mailden haberdar olmak istiyorum falan yap. 5-6 kere gidip geldim biliyorsun çoğunda da 20-30 lira verdim.
Kampanyalar dışında da Pegasus'dan daha ucuzunu görmedim ben. 1 hafta sonrasına 60 liraya aldım, diğerleri 70-80 liradan başlıyordu.
Son olarak, Sabiha Gökçen'den bak biletlere, daha fazla uçuş olduğu için daha ucuz oluyor.
Sabiha'ya otobüsle gidersem 1 - 1,5 saat yol sürüyor.
Havaalanına 1 saat önce gitmen gerek.
Sabiha'ya giden otobüse binmem için de 45 dk - 1 saat önce evden çıkıp otobüsle ulaşmam gerek.
Toplamda 3-4 saat gibi bi' zaman önce erkenden evden çıkmalıyım.

Sabiha, bana çok uzak Furkan maalesef.
%40 %50 fiyat farkı olursa Sabiha'dan binerim. Diğer türlü çok zor.