Hobbaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indirmekteyim şuanda, bu temayı bize ücretsiz sağladığı için arkadaşa teşekkürler.
fakat bir sorum var, googlede üste çıkınca ban yeme olayını anlamadım, biraz aydınlatırsanız sevinirim
pm attım

Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bot var mı?
bot yok ne yazık ki. 5-6 tane satılırsa bi' bot var onu satın alıp kodlarına göre yazıp eklerim v2 ye diye düşündüm.